About Me

My photo
A constantly curious and melancholic wanderer...

Sunday, January 17, 2021

Vir jou

 'n Verwerking van "To You; Walt Whitman" *


Vir Jou 

Laat ons saam stap,
net so entjie weg van die res.

Nou is ons alleen - net 
ek   en    jy 
- kan ons nou die maskers lig?

Vertel my dit wat niemand weet nie, 
ek wil hoor wat jy vir niemand sê nie.

Die hele storie - 
die verhaal van jou.
Die deel wat net jy ken - 
die grys en die grou.


 
Four lines, Germany 2012 (Silverfineart)


* To You 

Let us twain walk aside from the rest; 

Now we are together privately, do you discard ceremony, 

Come! vouchsafe to me what has yet been vouchsafed to note - Tell me the whole story, 

Tell me what you would not tell your brother, wife, husband, or physician. 

Walt Whitman 

No comments:

Post a Comment